שמירה מעין הרע

השאירו פרטים ואחזור אליכם

שמירה מעין הרע

רבות דובר על עין הרע – ונדמה שזה מושג שגור בקרב תרבויות רבות ברחבי העולם, שלא פסחה עלינו, עם ישראל. אולם למה הכוונה? מדוע עין? ומה רע בה? למה גורמת עין הרע? וכיצד מסירים עין הרע? אל דאגה, עין הרע אמנם כאן, אך מיד יתברר לך שאפשר לחיות גם בלעדיה.

ברוב המקרים, עין הרע נגרמת בגלל צרות עין וקנאה של אנשים אחרים – ומכאן שמה. אז כאשר אדם בעל גאווה מראה את זה בציבור, הוא למעשה מושך אליו אנרגיה שלילית מצד הבריות – וכך אותה אנרגיה שלילית עלולה להיות מוטענת בעין הרע ולגרום שורה ארוכה של פגיעות בחיים האישיים והמשפחתיים. במקרים מסוימים, עין הרע עלולה להגיע אף עד כדי סכנת מוות.

עם זאת, כיום ניתן להתגונן מפני עין הרע ולמנוע את הנזקים שאותם היא עלולה לגרום. בשביל לעשות את זה, צריך קודם כל לאמץ כמה כללי התנהגות אישיים. לאחר מכן, יש להסיר עין הרע בצורה מסודרת בעזרת המומחים.

שעין הרע לא תדיר שינה מעיניך

עין הרע לא נותנת לך מנוחה? רונן דדוש רואה ניסתרות יכול לעמוד לרשותך בהקדם. בעזרת ניסיון של שנים רבות והיכרות עמוקה עם תורת הנסתר, יש לך גישה לנתיב הנכון לפתרון. לפרטים נוספים, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלי כעת!

איך להתגונן מפני עין הרע?

הסוד של הגנה עצמית מפני עין הרע היא לשמור על התנהלות צנועה ולא גאוותנית. אם למשל אדם עושה עסקה ורץ לפרסם אותה, יש סיכוי גדול מאוד שהיא תיפול. כפי שכתוב בתהילים, “אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין”. המשמעות היא שכל אדם צריך לחשוש מקנאה של אחרים ושעליו לנקוט אמצעים הנכונים כדי להגן על עצמו. בכל סוג של עשיה או פעולה, עדי, להימנע מפרסום של ההצלחה – כי בגלל הקנאה הכל עלול לקרוס.

עין הרע על ידי המחשבה

הטעות הנפוצה מייחסת לעין הרע את הפעילות האקטיבית בלבד. בפועל, שמירה מעין הרע מתייחסת גם אל המחשבה. אם מישהו חושב משהו רע על אדם אחר ומתחיל להתקנא בו, זה יוצר עין הרע. במקרים כאלה, המחשבה אפילו עלולה להיות מסוכנת יותר מנקיטת פעולה מוחשת.

עין הרע על ידי המחשבה גם עלולה להטעות כי לא רואים אותה. זו הסיבה שלעיתים קרובות אנשים מתנהגים בצביעות ועין הרע שלהם משפיעה לרעה על חברים, קרובים ובני משפחה – בלי שהם יהיו מודעים לכך.

התגוננות מפי עין הרע

יש דברים פרקטיים שאפשר לעשות על מנת להתגונן מעין הרע.

  • ראשית, לקנות את האות ה’ מכסף טהור ולתלות אותה על הצוואר.
  • שנית, כדאי להשתמש בטלית קטנה ששומרת מעין הרע ולהקפיד ללכת איתה לכל מקום.
  • אפשר גם לבצע הסרת עין הרע באמצעות עופרת קבלית. בזכות התכונות של עופרת קבלית, שמירה מעין הרע מסייעת כיום לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים.
  • חוץ מזה, צריך להקפיד להגיד כל הזמן “בלי עין הרע” וכך להרחיק את האנרגיות השליליות.
  • כמו כן, צבע התכלת מגן מעין הרע – מה שמסביר מדוע קברי הצדיקים בצפת צבועים בגוון הזה.

סוף לעין הרע!

רוצה לקבל פרטים נוספים? השאר פרטים בטופ למטה ואחזור אלייך!

השאירו פרטים ואחזור אליכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם

Open chat
💬 אני כאן בשבילכם גם בוואטסאפ
היי זה רונן 👋
איך אפשר לעזור?