מספרים נומרולוגיים והשפעתם על החיים שלכם

הנומרולוגיה או נומרולוגית הצ’אקרות היא שיטה מדעית שמייחסת לאנרגיה הקיימת ביקום ומחלקת אותם למספרים בה לכל מספר משמעות שונה וייחודית. לפי הנומרולוגיה לכל מספר יש אנרגיה מסוימת משלו ותכונות אותן הוא מייצג. הנומרולוגיה מגיעה כדי לחקור ולמצוא תכונות אישיות של אדם מסוים, לבדוק התאמות זוגיות, התאמות עסקיות ועוד. כמאסטר בנומרולוגיה, רונן דדוש הכין לכם מאמר מפורט שמסביר  את המשמעות של המספרים הנומרולוגים והשפעתם על החיים שלכם בצורה שלא ידעתם שקיימת אצלכם.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

מספרים נומרולוגים- מה המשמעות של כל מספר?

מספר 1 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 1 מייצג את העיקרון הזכרי, הגברי שמתבטא באינדיבידואליות, מנהיגות ועצמאות. אנשים שהספרה אחת מייצגת אותם יהיו בעלי ביטחון עצמי גבוה, אינטליגנטיים, טיפוסים חזקים, תחרותיים ועצמאיים. אנשים אלו בעלי תכונות דומיננטיות להגשמה עצמית. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי באסרטיביות יתר ואגרסיביות, אגואיסטיות שחצנות ושתלטנות.  

מספר 2 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 2 מייצג את העיקרון הנשי, שמתבטא ביכולות רגשיות מפותחות מאוד. אנשים שהספרה שתיים מייצגת אותם יהיו בעלי רגישות גבוהה, אנשים שקטים אהובים ונוחים שמסתגלים למצבים שונים בצורה מהירה. אנשים אלו בעלי תכונות אופי מתאימות לעבודת צוות משותפת. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי בחוסר ביטחון עצמי, חשיבת יתר, חוסר יציבות רגשית, ביישנות ופחדנות, מודעות יתר, וותרנות ואפילו דיכאון.

מספר 3 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 3 מייצג את השילוב בין מספר 2 בנומרולוגיה למספר אחד בנומרולוגיה שמתבטא ביצירתיות, חברותיות וכושר ביטוי גבוה. אנשים שהספרה שלוש מייצגת אותם יהיו אנשים חברותיים מאוד, אופטימיים, בעלי שמחת חיים וכאלו שרואים את התמונה הגדולה. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי בחיפזון, ריכוז עצמי, נטייה לשלמות, ילדותיות.

מספר 4 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 4 מייצג את החומר והאדמה, אנשים שאוהבים מסגרת, שמתבטא בחריצות, אנרגיה גבוהה משמעת עצמית ויושרה. אנשים שהספרה ארבע מייצגת אותם יהיו אנשים החלטיים מאוד, שמתמידים בעשייה, שואפים לשלמות, דוגלים בהתמדה סבלנות וכוח רצון. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי בעקשנות, ביקורתיות , הרס עצמי, חשדנות, דאגנות וחרדה.

מספרים נומרולוגיים

מספר 5 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 5 מייצג חופש ותנועה, אנשים שאוהבים הרפתקאות וקצב חיים מהיר. אנשים שהספרה חמש מייצגת אותם יהיו אנשים הרפתקניים, בעלי כושר הסתגלות גבוהה, אינטליגנטיות אנשים שלוקחים את החיים בקלות. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי בקושי להסתגל למסגרות, אימפולסיביות, חוסר סבלנות ומזג חם.

מספר 6 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 6 מייצג הרמוניה ויציבות, אנשים שחייבים את האיזון בחייהם. אנשים שהספרה שש מייצגת אותם יהיו אנשים  אסתטיים, אומנותיים, אמיצים, הוגנים ולא אנוכיים. אלו אנשים שמחפשים את האהבה וצריכים אותה בחייהם. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי בעקשנות, התנהגות בצורה בוטה, קנאות וחשדנות.

מספר 7 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 7 מייצג אנשים מופנמים ופילוסופיים שמאופיינים בהתבוננות והתבודדות. אנשים שהספרה שבע מייצגת אותם יהיו אנשים אנליטיים, סקרנים, חכמים ובעלי דמיון מפותח. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי בביישנות, התבודדות, חוסר ביטחון עצמי, טינה וטרדות.  

מספר 8 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 8 מייצג את החומריות. אנשים שהספרה שמונה מייצגת אותם יהיו אנשים דומיננטיים, תחרותיים, יסודיים, סמכותיים והחלטיים, בעלי יכולות ניהוליות מעולות. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי בחוסר סבלנות, חומריות, קנאה ואנוכיות.

מספר 9 בנומרולוגיה

ערך נומרולוגי 9 מייצג את השלמות, החיבור בין החומר לרוח. אנשים שהספרה תשע מייצגת אותם יהיו אנשים בעלי נתינה גבוהה, אוהבים לעזור לאחר, תכונות של מנהיגות והקרבה עצמית, יצירתיים וידידותיים. אנשים אלו מפגינים ביטחון עצמי כלפי חוץ אך בפנים מרגישים בחוסר ביטחון עצמי. החולשות של סוג אנשים אלו באות לידי ביטוי בעוקצנות, עקשנות, עצלנות, חוסר שקט פנימי ואימפולסיביות.

נומרולוג

רונן דדוש נומרולוג- מאסטר בנומרולוגיה נומרולוגית הצ'אקרות

אם אתם רוצים לדעת מה המספר הנומרולוגי שלכם וללמוד על עצמכם יותר כדי לדעת מהם היתרונות והחוזקות שלכם ומנגד מהם החולשות שלכם אותם תוכלו לתקן כדי לחיות חיים שלווים ומאושרים אני מזמין אתכם לפגישה יחד איתי אחד על אחד בה ננתח יחד את המפה הנומרולוגית שלכם ונבין איך המספר המיצג שלכם משפיע על כל ההחלטות שאתם עושים בחייכם. 

כנומרולוג ומאסטר בנומרולוגיה עזרתי למאות לקוחות לחיות חיים מאושרים ואשמח לעזור גם לכם!

ליצירת קשר חייגו אליי: 052-5536432

השאירו פרטים ואחזור אליכם