מהו טיהור הבית על פי הקבלה המעשית?

מהו טיהור הבית על פי הקבלה המעשית?

הבית הוא הטריטוריה הפרטית שלנו, בו אנו מרגישים מוגנים, בני המשפחה שלנו ישנים בשלווה ומבלים יחד זמן איכות משפחתי. אולם, סביבנו קיימות אנרגיות רבות, חלקן טובות וחלקן לא, ולכן דווקא בבית חשוב שתהיינה אנרגיות טובות אשר ישפיעו באופן טבעי על התחושה שלנו ביום יום. טיהור הבית הוא הפתרון הטוב ביותר לסילוק האנרגיות השליליות, ולכן הבאנו בפניכם את כל המידע הנחוץ לטיהור הבית.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

מהו כישוף?

סביבנו יש אין סוף אנרגיות וכוחות, חלקם טובים וחלקם לא. כישוף הוא כוח המנוצל לרעה ליצירת מהלך מסוים על אדם באופן מכוון ובאופן שישפיע לרעה על חייו. ההשפעה של כישוף יכולה להיות הרסנית ולגרום לנזק נפשי ופיזי במישורים שונים כמו בזיווג, פרנסה, שלום בית, קריירה, פריון ועוד.

מהו טיהור הבית ולמה חשוב לבצע אותו?

במשך הזמן הבית שלנו סופג אנרגיות המושפעות ממגוון מקורות, כמו מהחוויות השונות שאנו עוברים בו וגם ממקורות חיצוניים כמו מאור השמש והירח, מחפצים שקיבלנו מאחרים וגם מאנשים שונים המגיעים להתארח בביתנו. למעשה, כל דבר או כל אדם הנמצא בביתנו מייצר אנרגיות הנשמרות בזיכרון האנרגטי, וכך האנרגיה בבית נוצרת. אנרגיה זו יכולה להיות שלילית או חיובית, וכך להשפיע באופן ישיר על מצב הרוח שלנו, על בריאותנו ועוד.

טיהור הבית כשמו כן הוא, ונועד לטהר את האנרגיות השליליות והחסימות הקיימות בחלל, אלה שמשפיעות על מצב הרוח שלנו ועשויות לגרום לתופעות שונות כמו חולי, מצב רוח ירוד, מריבות עם בני הזוג, בעיות עם הילדים, פרנסה לא טובה, קושי במציאת זוגיות ועוד. הטיהור מחליף את האנרגיות בחלל ונוצרת תחושה מופלאה של שינוי, ממש אי אפשר להסביר במילים את התחושה.

למה כדאי לבצע טיהור הבית?

ראשית, נציין כי את טיהור הבית ניתן לבצע באופן פרטי על ידי רכישת פריטים שונים, או בעזרת מומחה קבלי המבצע זאת במקצועיות בביתכם. הסיבות לטיהור הבית הן מגוונות ויכולות להיות גם בשל בעיות ומקרים נשנים שליליים, או בגלל תחושה או הרגשה אינטואיטיבית שאנו צריכים לחדש את האנרגיות בבית. טיהור הבית יאפשר לכם ליהנות מתחושה מופלאה, לשחרר חסימות ולהשרות בחלל אנרגיה מופלאה.

מתי מומלץ לבצע טיהור הבית?

  • במקרה של מחלה ממושכת של אחד מבני הבית.
  • קשיים בזוגיות או קושי במציאת זוגיות.
  • תחושה של תקיעות בחיים.
  • מצב רוח ירוד, דיכאון וכו’
  • בכניסה לבית חדש במטרה להחליף אנרגיות.
  • במקרה של חלילה מוות של בן משפחה.
  • רצון לסיים פרק מסוים בחיים ולהתחיל חדש.
  • רצון להכניס אנרגיות חדשות לפני תקופה חדשה.
  • ועוד.

כיצד מתבצע טיהור הבית?

המתקשר רונן דדוש מבצע טיהור על פי הקבלה המעשית ומשלב אנרגיה טובה אצלכם בבית. הטיהור נעשה באהבה גדולה ומטרה להסיר אנרגיות שליליות ועין הרע, וכך לאפשר לכם לצאת לדרך חדשה וטהורה.

מעוניינים לחדש את האנרגיות בבית? המתקשר רונן דדוש יגיע אליכם הביתה ויבצע טיהור על פי הקבלה המעשית.

לתיאום והזמנה >>> 052-553-6432

השאירו פרטים ואחזור אליכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם

Open chat
💬 אני כאן בשבילכם גם בוואטסאפ
היי זה רונן 👋
איך אפשר לעזור?