טיהור בתים על פי חוכמת הקבלה

החיים מלאים באי וודאויות וכולנו בשלב כזה או אחר עם אתגרים מורכבים. ברגעים כמו אלה, הבית הוא המראה שלנו. בתור המקום האישי, האינטימי והמוגן ביותר שלנו, חשוב לנו לשמור אותו יציב ובטוח ולכן, כשהוא מתערער, ההשפעות יופיעו בכל תחומי החיים. ההשפעות האלו עשויות להיות ברמה הפיזית, הרגשית ולא פעם – גם ברמה האנרגטית והרוחנית. כשמצבים כאלו אינם מטופלים, הם הולכים ומתעצמים ככל שהזמן עובר והסימנים מתחילים לבוא לידי ביטוי בבית, בעסק ובחיים האישיים. במקרים כמו אלו, כאשר המקור לקשיים טמון בחסמים אנרגטיים, טיהור בתים הוא הצעד המעמיק והיעיל ביותר. במשך שנים, ליווה רונן דאדוש בעלי בתים פרטיים ובתי עסק רבים וסייע להם לאזן אנרגטית בתים על פי חוכמת הקבלה המעשית. כאן, נסביר מתי טיהור בית מומלץ, כיצד הוא מתבצע ואיך הוא יכול לסייע גם לך להחזיר את האיזון אל החיים.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

צריכים טיהור בית? אלה הסימנים שהגיע הזמן

גם בתוך הגבולות האינטימיים של הבית, עשוי להיחוות חוסר איזון. מצב כזה משאיר סימנים שלא תמיד קל לזהות, אבל המשמעות שלהם כבדת משקל.

  • מערכות היחסים – מריבות תמידיות וסכסוכים משפחתיים חוזרים עשויים להופיע.

  • הילדים – אתגרים וקשיים עם הילדים שלא הופיעו קודם לכן לעתים קרובות מהווים ביטוי לשינויים אנרגטיים בבית.

  • שכנים – גם סכסוכים מול שכנים ומחלוקות בקהילת המגורים צריכים לאותת לנו שייתכן שהכוחות שמשחקים תפקיד בחיינו דורשים מענה מעמיק יותר.

טיהור בית נועד לזהות את הגורמים הרוחניים העמוקים לסימנים הללו ולהחזיר את זרימת האנרגיה התקינה למסלולה.

ניתן לבצע טיהור גם בבתי עסק

בתחום העסקים, הסימנים עשויים להיות מעט שונים. בראש ובראשונה, מתעוררת התחושה שהכול פשוט נעצר. כאשר משהו בירידה בפעילות חורג בהרבה מהגאות והשפל הרגילה של התפעול העסקי שלך, כאשר ההפסדים גוברים או כשקיים אובדן יוצא דופן, הדבר עשוי להוות סימן. מאובדן סחורות ועד לחובות שנוצרו, יש לא מעט סימנים שעשויים לאותת לנו שהגיע הזמן לשקם אנרגטית את מרחב הפעילות שלנו.

כיצד מתבצע טיהור בתים על פי חוכמת הקבלה?

רונן דאדוש מזמין אותך לתהליך מעמיק ומותאם אישית על פי הקבלה המעשית העתיקה. מאבחון המצב בבית ועד להשלמת הטיהור, ממתין לך ליווי מקיף שבסופו, תחזור האווירה השלווה אל הבית. אלו כמה מהשלבים בתהליך:

השאירו פרטים ואחזור אליכם

צעדי הכנה לטיהור בית

חשוב לוודא שמנקים את הבית ביסודיות לפני תהליך הטיהור. יש להסיר אבק ולנקות בקפדנות את כל חדרי הבית ולשטוף את הרצפה במי מלח. רונן יבצע תשאול ראשוני כדי להבין את אופי הבעיות שפקדו אותך בתקופה האחרונה ולזהות גורמים פוטנציאליים. לאחר מכן, יתחיל תהליך הבדיקה. רונן עושה שימוש בתקשור כדי להרגיש את האנרגיות בבית ולזהות את הכוחות שפועלים עליו. בנוסף, הוא נעזר בפתיחת פסוקי תהלים כדי לזהות את הבעיות הספציפיות בחלל שלך.

תהליך הטיהור

בשלב הבא, יודלקו נרות בבית ומלח מפוזר בכל פינות הבית למטרות טיהור אנרגטי. בהמשך, רונן מעביר בכל הבית בכור – תערובת קטורת ייחודית להסרת אנרגיות שליליות המורכבת ממלחים ייחודיים, לבונה, מור, ציפורן, ורדים ועוד חומרים רבים אחרים. לבכור יכולות טיהור אנרגטי עוצמתיות והשימוש בו בשילוב עם יכולות התקשור והידע הקבלי של רונן, מבטיחים תהליך יסודי. לאחר מכן, נפתחות החסימות והזרימה החיובית מושבת לבית על ידי שימוש בשמות קודש.

לסיכום

רונן דאדוש מציע הרבה יותר מידע ומיומנות בחוכמת הקבלה, הוא מציע ליווי מעמיק, מכיר את הנסיבות הייחודיות שלך לעומק ומספק תהליך טיהור שמותאם במדויק עבורך. יחד, נפעל יחד כדי להשיב את האיזון, החיוניות ושמחת החיים אל המרחבים האישיים והחשובים ביותר שלך. כדי להחזיר את שמחת החיים, האיזון והשלווה אל הבית, כל מה שנשאר לעשות הוא רק להשאיר פרטים כאן ומיד נחזור אליך לתיאום פגישה.

השאירו פרטים ואחזור אליכם