התאמה זוגית לפי שמות פרטיים בנומרולוגיה- איך תדעו שבן הזוג מתאים לכם?

זוגיות היא דבר מיוחד ומופלא אך לא כולם בטוחים האם בן או בת הזוג הם ההתאמה המושלמת להם ומפחדים להתאכזב אחרי שכבר נקשרו והתאהבו אחד בשנייה.

זוגות רבים חוששים מאי התאמה זוגית בקשר רומנטי שיכולה לגרום לאכזבות רבות ולעצב ואפילו לבזבוז זמן יקר ושואלים איך ניתן למנוע את כל זה ולדעת בוודאות שהזוגיות הזו מתאימה לי כדי לחיות בוודאות ובשמחה? בדיוק בגלל זה ניתן לבדוק התאמה נומרולוגית זוגית לפי שם על פי שיטת הנומרולוגיה בה מחשבים את מספר הגורל שלכם ושל בני זוגכם לפי הנומרולוגיה. יוצרים מפת התאמה זוגית נומרולוגית ובעזרת פעולה זו תוכלו לגלות האם אתם מתאימים אחד לשנייה ומחכים לכם חיי זוגיות מוצלחים ומאושרים או שמא הזוגיות הזו סופה עצב ואכזבה וכדאי לסיים אותה עוד לפני שהתחילה.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

נומרולוגיה- מהי?

בסיס הנומרולוגיה זו תפיסה שהיקום כולו מורכב מאנרגיה אותה ניתן לפענח ולהבין בעזרת מספרים. לכל מספר יש את המשמעות והאנרגיה שלו ובעזרת ניתוח המספרים לכל אדם לפי הנתונים שלו ניתן להבין את כל אופי חייו והפוטנציאל הטמון בו וכך לקבוע התאמה זוגית נומרולוגית, הצלחה עסקית ועוד. הנומרולוגיה חוקרת את האינטראקציה בין אנשים במגוון תחומים שונים כמו חברות, עסקים ובמיוחד זוגית. בעזרת בדיקת התאמה זוגית לפי נומרולוגיה ניתן לזהות את החיבור בין שני בני הזוג או מנגד, את חוסר החיבור ואי ההתאמה ביניהם כדי לעזור להם להצליח בזוגיות ולחיות חיים מאושרים יותר.

התאמה זוגית נומרולוגיה- השאלות ששואלים אותי בייעוץ נומרולוגי

אחת מהשאלות הנפוצות ביותר שמגיעות אליי כנומרולוג במסגרת ייעוץ נומרולוגי היא שאלת ההתאמה הזוגית בין בני הזוג. גברים פונים אליי ושואלים האם הבחורה שהכרתי ואפילו התחלתי איתה קשר מתאימה לי? והאם הבחור שהכרתי הוא “האחד” איתו אצעד מתחת לחופה?  ורוצים לבחון התאמת זוגיות לפי שם.

כולנו רוצים לדעת אם החיבור הזוגי שלהם הוא החיבור הנכון עבורם ואני כאן כדי לענות על זה.

ייעוץ נומרולוגי

בדיקת התאמה זוגית על פי הנומרולוגיה

מה שאני עושה בפועל זה חישוב תאריכי הלידה של בני הזוג כדי לקבל את שביל הגורל שלהם ולקבוע אם הם מתאימים אחד לשנייה. אני בודק התאמה נומרולוגית לפי יום הלידה, החודש בהם נולדו ואת שנת הלידה ומחבר את המידע הזה עם תכונות אופי של האדם לפי שמו הפרטי ושם המשפחה, בוחן התאמה בין שמות כדי ליצור מפת התאמה זוגית נומרולוגיה ולקבוע האם הזוג אכן מתאימים אחת לשנייה או שמא זוגיות זו סופה אסון ולכן עדיף להתרחק עוד היום!  

נומרולוגיה התאמה זוגית- המספרים הנומרולוגיים והשפעתם על הזוגיות שלכם

כפי שהסברתי לכל אדם יש את המספרים הנומרולוגים המיוחדים שלו לפי התכונות שלו והם אלו שמעידים ומצביעים על הצורך בזוגיות וההצלחה בה. לאחר שביצעתי את הבדיקות המתאימות והכנתי מפת התאמה זוגית נומרולוגית נוכל לבדוק את הנתונים המספריים, למשל:

לפי נומרולוגית הצ’אקרות, אנשים עם המספרים 1,8 במפה הנומרולוגית שלהם במקומות הרלוונטיים הם אנשים שהמספרים האלו מאפיינים אצלם את הצורך בזוגיות. אנשים אלו מחפשים את ההתאמה שלהם ומוכנים לעשות המון כדי לשמור על הקשר הזוגי שלהם. אם ל-2 בני הזוג מספרים אלו המפות שלהם מאוזנות ועל ידי מחזורי החיים ניתן לעזור להם ליצור חיים שלווים וטובים יותר. 

 לעומת זאת, אנשים עם המספרים הקארמתים 13, 14, 16, 19 או מספרים מעכבים כמו 2,7 יוצרים אי התאמה ובעיות בין בני זוג. במפה הנומרולוגית שלהם הם אנשים שהמספרים האלו מאפיינים אצלם צורך נמוך יותר בזוגיות ויותר עצמאות אישית מאשר זוגית. אלו אנשים שמחפשים את השקט והחופש שלכם, המרחב האישי והפרטיות ולכן לא תמיד יהיה קל להם להצליח במערכות יחסים ארוכות. אלו יכולים לגרום לבגידות, פרידות ועוד.

נומרולוגיה זוגיות

רונן דדוש מאסטר בנומרולוגיה- ייעוץ נומרולוגי לבדיקת התאמת זוגיות לפי שם ותאריך לידה

אם אתם לא בטוחים בזוגיות שלכם ורוצים לבדוק את ההתאמה הזוגית כדי למנוע עצב ואכזבות אני פה בשבילכם. כנומרולוג ומאסטר בנומרולוגיה עזרתי למאות זוגות להבין אם הזוגיות מתאימה להם ולחיות חיים מאושרים ואשמח לעזור גם לכם!

ליצירת קשר חייגו אליי: 052-5536432

השאירו פרטים ואחזור אליכם