הסרת עין הרע בעופרת לפי הקבלה המעשית

הסרת עין הרע בעופרת לפי הקבלה המעשית

מאז ומעולם בתרבויות השונות האמינו בעין הרע, וכך גם עד היום. אנשים רבים חשים כי אדם מסוים עשה להם עין הרע שעשויה לפגוע קשות בגוף ובנפש. עין הרע משתלטת על כל חלקה טובה שיש לאדם ועשויה לגרום לתחושה של תקיעות, ממש כאילו כלום לא הולך, לא זיווג, לא פרנסה, לא קריירה וכו’. המתקשר רונן דדוש מזמין אתכם להסרת עין הרע בעופרת הנעשה על פי הקבלה המעשית.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

מה זו עין הרע? עין רעה פירוש

עין הרע הוא מושג מיסטי עתיק יומין הקיים בתרבויות שונות, ובין היתר מוזכר גם בגמרא, בקבלה וגם תוכלו למצוא הזכרים לעין רעה בתורה. עין הרע ויצר הרע ושנאת הבריות הם מושגים שבדרך כלל חופפים אחד לשני, עין הרע אומר כי גורלו של אדם מושפע מאדם אחר ובעיקר מקנאה, הרי לא בכדי נאמר “אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין”. בתרבויות שונות, וגם ביהדות, ישנם אמונות רבות לגירוש ושמירה מפני עין הרע כדוגמת חמסה, שום ועוד רבים. אולם, כאשר קיים עין הרע, הדרך היעילה ביותר למגר אותה היא הסרת עין הרע בעופרת לפי הקבלה, עליה נפרט בהמשך.

כוחה השלילי של עין הרע לרוב מורגש היטב וישנה תחושה שכלום לא הולך, שקיים עיכוב במזל, לעתים גם תחושת ריקנות, פגיעה בזוגיות, בפרנסה, תחושת ייאוש, הזיווג המיוחל מתעכב, ועוד מספר תחושות נוספות. למעשה, לעיתים נוכל לדעת בבירור מהיכן העין הרע הגיעה, ולעיתים לא, אך ברוב המקרים כאשר אנשים חשים עין הרע הדבר מתברר כנכון. נציין כי המושג עין הרע מוזכר בפרקי אבות ב, י”א – “עין הרע ויצר הרע ושנאת הבריות מוציאים אדם מן העולם”.

חשוב להבין שלא תמיד אנשים  מסוגלים להבין בשכלם למה זה קורה, כיוון שמדובר על כוחות איתנים שאינם נראים לעין. הקבלה מלמדת כי לכל דבר גשמי שקורה לנו קיים משהו רוחני מקביל, כלומר ישנו סנכרון בין עולם הרוח לעולם המעשי והמזל, כאשר סנכרון זה חיוני להגשמת כל מטרה. ממש כמו שנכתב בתורה בספר בראשית י’, ו’: “אין לך עשב מלמטה שאין לו מלאך מלמעלה שמכה אותו ואמר לו גדל”. זו הסיבה שהסרת עין הרע על פי הקבלה המעשית היא הטובה ביותר.

הסרת עין הרע בעופרת- איך זה עובד?

הסרת עין הרע בעופרת מקורה בקבלה. עופרת מסמלת לפי הקבלה את ספירת ה”הוד”, שהיא אחת מ-3 הספירות שנמצאת בקו הדין שהוא התחתון בספירות הגשמיות. אם כך, בכוחה של העופרת לבטל ולהמתיק את הבעיות הקשות ביותר, ולכן מדובר בחומר יעיל להסרת עין הרע ולמניעתו. בכל חשש של עין הרע, מומלץ לבצע הסרת עין הרע בעופרת או כדי למנוע אותו מבעוד מועד, בעיקר לפני אירוע חשוב, ראש חודש ועוד. ניתן לבצע הסרת עין הרע בבית, בעסק ובכל מקום אחר שאתם מרגישים בו תקיעות.

עין הרע סימנים

קיימים סימנים רבים שמעידים על כך שככל הנראה אתם סובלים מעין רעה, מה שמעיד על כך שאתם חייבים לבצע הסרת עין הרע כדי להיפתר מהעין הרעה בהקדם.

עין הרע סימנים נפוצים:

  • הסימן הראשון שיכול להעיד על הימצאות עין רעה הוא בעיות לא מוסברות במהלך היום. אם אתם מרגישים שבמהלך חייכם אתם נתקלים בבעיות ותקלות לא מוסברות, שאין לכם מושג למה לא הולך לכם ומאיפה באה הבעיה הזו עכשיו, כמו בעיות בפרנסה שמתבטאות בהוצאות גדולות באופן פתאומי ולא מתוכנן, חוסר מציאת זוגיות או ריבים בלתי פוסקים ללא הסבר, בעיות במשפחה עם הילדים  ועוד. מקרים כאלו ככל הנראה מצביעים על הימצאות עין רעה מה שמחייב אתכם לבצע טיפול להסרת עין הרע.
  • סימן נפוץ נוסף להימצאות עין הרע הוא הרגשה לא נעימה שתופסת אתכם ברכישת פריטים חדשים. במקום שתתרגשו מקניית המוצרים ותהיו מאושרים, אתם לא נהנים מהם וחווים תקלות לא מוסברות. 
  • אחד הסימנים החזקים ביותר לזה שאתם סובלים מעין הרע הוא תחושה פנימית, שלכם עם עצמכם שאנשים שונאים ומקנאים בכם באופן קבוע. אתם מרגישים שמסתכלים עליכם בעין צרה באופן קבוע בל מקום בו אתם נמצאים.
  • סימנים נוספים שמעיד על עין הרע הם חוסר מנוח, פחדים ,חרדות

השלבים הנעשים בטקס הסרת עין הרע בעופרת:

  • המתקשר שם חתיכות של עופרת בכלי מתכת או בקופסה מברזל.
  • ממיסים את העופרת בכלי על גבי האש עד שהיא הופכת לנוזלית.
  • מכינים קערת מים ומגבות ומביטים על העופרת המומסת (לפי הקבלה העין הרעה נמשכת לעופרת).
  • אומרים תפילה ולחש נגד עין הרע ומסובבים את קערת העופרת 3 פעמים מסביב לראש.
  • מרוקנים את העופרת לתוך קערת המים ומאזינים היטב לרעש הפצפוץ.
  • בשלב הזה המטפל רונן דדוש רואה בקערה דמויות ועיניים שמאפשרות לו לדעת דבר אחד – מי הטיל על המטופל עין רעה.
  • מניחים את קערת העופרת מתחת למזרון/כרית ולאחר שלושה ימים חוזרים על השלבים וזורקים את העופרת לים או קוברים באדמה.

מרגישים שיש לכם עין הרע? המתקשר רונן דדוש מזמין אתכם להסרת עין הרע על פי הקבלה המעשית, כך תוכלו לנפץ אץ המזל הרע ולקבל שפע לחייכם.

לתיאום והזמנה >>> 052-553-6432

השאירו פרטים ואחזור אליכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם

Open chat
💬 אני כאן בשבילכם גם בוואטסאפ
היי זה רונן 👋
איך אפשר לעזור?