הסרת עין הרע בעופרת- הדרכים לדעת שעשו לנו עין רעה והפתרונות לכך

עין הרע הוא מושג שלקוח מעולמות הקבלה והמיסטיקה לפיו גורלו וחייו של האדם מושפעים ממעשים של אחרים ורגשות כלפיו, במיוחד מרגשות של קנאה, שנאה ותחרות. עין רעה יכולה לפגוע באדם בכל שלב בחייו, מילדות עד זקנה ולהשפיע קשות על התנהלותו היום יומית. עין הרע פוגעת לאדם בפרנסתו, בריאותו, בזוגיות שלו, בהתנהלות עם הילדים, ובחוויית החיים הכללית.

הסרת עין הרע היא פעולה נפוצה מאוד שמגיעה כדי לעזור לאנשים שמרגישים חסם, תקיעות, חוסר הצלחה ובאופן כללי רגש שלישי, עצבות ודכדוך לאורך היום. אם אתם חשים שמשהו תקוע לכם בחיים, ואתם לא מבינים למה, כדי שתבדקו את האפשרות שמישהו עשה לכם עין רעה מסיבה כזו או אחרת ותמהרו לעשות כל שביכולתכם כדי להסיר את העין הרעה הזו ולחזור לשגרת חיים שלווה ונורמטיבית. אז איך יודעים שעשו לי עין רעה? מהם הסימנים והסכנות ומה אפשר לעשות כדי להסיר אותה- כל זאת ועוד במאמר הבא.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

עין רעה ביהדות

תחילה, בואו נבין את המשמעות של עין רעה, ניתן לראות עין רעה ביהדות בתלמוד שהתייחסו לעין רעה בחומרה רבה ובכובד ראש וציינו בפירוש ש”מחלות ואסונות רבים נגרמו כתוצאה של עין רעה של אדם כלפי חברו”. בנוסף, המושג “עין הרע” מוזכר בהרבה מדרשי ומאמרי חז”ל- “גורלו של אדם מושפע מרגשי הזולת כלפיו, ובפרט מרגשי קנאה”. עין רעה יכולה להמית ולגרום לאסונות רבים ולכן חשוב לאבחן בהקדם, לטפל ולפעול להסרת עין הרע.

עין הרע- סכנות

כפי שהבנתם עין רעה יכולה לגרום לאסונות רבים, כבדים מנשוא. הנה כמה מהסכנות של עין הרע כלפי מי שנפגע ממנה:

  1. חולי- עין רעה יכולה לגרום לחולי ומחלות לא עלינו.
  2. מוות- אחת מהסכנות הנפוצות ביותר שעין רעה מביאה עימה הוא מוות כתוצאה ממנה.
  3. פגיעה במערכות היחסים- עין רעה יכולה להשפיע קשות על מערכות היחסים שלכם, גם מבחינה זוגית וגם מבחינה משפחתית.
  4. פגיע בפרנסה- עין רעה פוגעת בפרנסה ויכולה לגרום לכם להפסיד סכומי כסף גבוהים ללא הסבר.

עין הרע סימנים

ישנם סימנים רבים שיעידו על הימצאות עין הרע אך בחרנו להתמקד על הנפוצים ביותר:

  • אם אתם מבצעים פעולות שונות בחייכם כמו ענייני פרנסה, זוגיות, משפחה ועוד ופתאום צצות הפרעות ותקלות שמפריעות לכם להשיג את המטרה ללא הסבר באורח לא סביר ככל הנראה על הימצאות עין רעה.
  • סימן נוסף לעין הרע הוא חוויה לא נעימה בעת רכישת פריטים חדשים, אתם לא נהנים מהם וחווים תקלות לא מוסברות, גם זה יכול להיות קשור לעין הרע.
  • תחושה פנימית שאנשים שונאים ומקנאים בכם באופן קבוע, מסתכלים עליכם בעין צרה במקומות בהם אתם נמצאים יכולים להעיד גם הם על עין רעה.
  • חוסר מנוח, פחדים חרדות ובאופן כללי תחושה לא נעימה שמלווה אתכם לאורך כל היום יכולות להעיד גם הם על הימצאות עין רעה בקרבכם.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

הסרת עין הרע בעופרת לפי הקבלה

רבים מכירים את השיטות להסרת עין רעה כמו הסרת עין הרע עם מלח והסרת עין הרע עם מים אך אחוזי ההצלחה להסרת עין הרע עם שיטות אלו נמוכים מאוד. השיטה הנפוצה והמוצלחת ביותר להסרת עין הרע היא הסרת עין הרע בעופרת לפי הקבלה.

הייחודיות של רונן דדוש- הסרת עין הרע בעופרת על פי שיטת הקבלה- השיטה הקבלית

אחרי שנים של הצלחות, הבנתי שהסרת עין רעה בעופרת על פי הקבלה היא השיטה המוצלחת ביותר שקיימת היום. בתהליך הסרת עין רעה אני קורא ע”ב שמות, 72 שמות של הקבלה המעשית  ע”י קריאת פרקי תהילים ובו זמנית ממיס עופרת וקורא את הפסוקים הרלוונטיים בתהילים להוצאת עין הרע. בסיום הטקס אני חוזר וקורא את ע”ב שמות הקודש של הקבלה המעשית וכך אני מסייע בביטול עין הרע, הסרת קשירות, חרדות ועוד.

לסיכום

אז אם אתם סובלים מעין רעה ורוצים להסיר אותה במהירות האפשרית אני מזמין אתכם לפנות אלי לשיחת ייעוץ והסרת עין הרעה בבית, בעסק או בכל מקום אחר שאתם מרגישים תקיעות כדי לפתוח לכם את החסם, להסיר את הסכנות מעל ראשכם ולהבטיח שגרת חיים תקינה מוצלחת ומאושרת.

השאירו פרטים ואחזור אליכם