אנרגיה שלילית בבית? הנה הדרכים להיפטר ממנה

חשוב להבין כי בית הוא לא רק קירות ורהיטים, אלא הוא מכיל אותנו ואת היקרים לנו בתקופות שונות בחיים וסופג את כל האנרגיות השונות שקיימות בבית, הטובות והרעות לכן מומלץ לערוך טיהור בית לניקוי וחידוש אנרגיות כל תקופת זמן כדי לחדש את האנרגיה החיובית.

טיהור הבית מאנרגיה שלילית חשובה לצורך יצירת סביבת מגורים שלווה ונעימה. בעבר, שיטות טיהור רוחני שונות שימשו את בני האדם לאורך ההיסטוריה כדי לסלק אנרגיה שלילית ולהעלות את תחושת השלווה והחיוביות בבית. במאמר זה נסביר לכם איך ניתן לטהר את הבית שלכם ביעילות כדי להסיר עין רעה, חסמים או רגשות שליליים ולחזור לחיות בהרמוניה יחד עם כל בני המשפחה ונמליץ לכם על השיטה הטובה ביותר כיום להסרת אנרגיות שליליות – טיהור בית באמצעות הקבלה.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

מהי אנרגיה שלילית?

אנרגיה שלילית הידועה כאנרגיה מזיקה יכולה להשפיע בצורה משמעותית על בני הבית עצמם ועל האווירה הכללית בבית. אנרגיה שלילית היא מכלול אנרגיות שונות כמו מחשבות ורגשות שליליים, ואפילו עין הרע שעשו עליכם מסיבה מסוימת שמשפיעות על זרימת האנרגיה החיובית בתוך חלל הבית.

סימנים של אנרגיה שלילית בבית

לפני שמטפלים בטיהור בית צריכים קודם לזהות שיש אנרגיה שלילית בבית והיא הצעד הראשון לקראת תהליך הטיהור. סימנים של הימצאות אנרגיה שלילית בבית כוללים תחושות של כבדות או אי נוחות, ויכוחים או קונפליקטים בלתי פוסקים, מחלות, חרדות וחוסר הרמוניה במערכות יחסים עם בני הזוג והילדים.

שיטות לטיהור הבית

אחרי שהבנתם שאתם סובלים מאנרגיה שלילית בבית וחייבים לבצע טיהור, ישנן מספר שיטות שונות אותם תוכלו לבחור כדי להסיר את אנרגיה זו ולחזור לחיים תקינים:

השאירו פרטים ואחזור אליכם

טיהור הבית עם מרווה

השיטה הראשונה היא טיהור הבית עם מרווה. מרווה ידועה בסגולות טיהור מיוחדות עוד מתקופת התנ”ך כצמח עם סגולות ריפוי מיוחדות כך שהיא עוזרת לטהר אנרגיה שלילית ועין רעה. בנוסף, המרווה נחשבת לחומר מעולה לחיטוי הבית בשל תכונותיה נוגדות החיידקים. בשיטה זו שורפים את המרווה ומטיילים איתה ברחבי הבית כדי שהוא “יספוג” את המרווה והיא תשנה את האנרגיה. חשוב לערוך את טיהור הבית עם מרווה בשעות האור ובימי חול, מומלץ לאחר שטיפת הבית. אל תשכחו לזרוק את עלי המרווה השרופים מחוץ לבית כדי לוודא שהבית נקי מאנרגיה שלילית.

טיהור בית בעזרת מי ים

שיטת טיהור בית נוספת היא טיהור בית באמצעות מי ים. לפי שיטה זו ממלאים בקבוקים במי ים ושוטפים את הבית עם מים אלו כדי שהמלח של ים יספוג את כל האנרגיות השליליות הקימות בבית. חשוב להשאיר את המי מלח למשך כמה שעות כדי שיספגו את כל האנרגיות ולאחר מכן לנקות את הרצפה עם מים נקיים, ללא שום חומר ניקוי או סבון כדי לוודא שמי המלח מנוקים היטב.

טיהור הבית עם מלח גס

שיטה נוספת לטיהור בית היא טיהור הבית עם מלח גס. בדומה לשיטת טיהור בית עם מי ים, גם בשיטה זו מאמינים שלמלח סגולות מיוחדות ויכול לספוג את כל האנרגיות השליליות בבית. בשיטה זו מפזרים מלח בפינות של כל חדר, בכניסה לבית ומתחת למיטות ומשאירים אותו למשך כמה ימים (יומיים עד שלושה). זה מה שמאפשר לו לספוג כל אנרגיה שלילית בבית.

טיהור הבית לפי הקבלה

שיטה זו היא המומלצת והאפקטיבית ביותר. על פי הקבלה, לכל חלל יש את האנרגיה הייחודית שלו והוא סופג את האנרגיות הקיימות בו ומשפיע על כל מי שנוכח באותו חלל, כך שאם הוא ספק אנרגיות שליליות של ריבים, חולי ועוד הוא מקרין אותם על כל השוהים בחלל. טיהור הבית לפי הקבלה מתבצע תחילה בהדלקת נרות ופיזור מלח בכל פינות הבית. לאחר מכן המטהר האנרגטי עובר בבית ומבצע טיהור בעזרת בכור – תערובת קטורת ייחודית להסרת אנרגיות שליליות המורכבת ממלחים ייחודיים, לבונה, מור, ציפורן וחומרים נוספים. תוך כדי הטיהור קוראים בשמות קודש מיוחדים והשילוב של כל הפעולות האלו מבטיח תהליך טיהור בית יסודי שלאחריו נפתחות החסימות והזרימה החיובית חוזרת לבית.

לסיכום

אנרגיה שלילית בבית יכולה לפגוע בכם במגוון תחומים בחיים, בזוגיות, עם הילדים, בפרנסה ועוד. אם אתם חושבים שאתם סובלים מאנרגיה שלילית, רעה בבית חשוב שתבצעו טיהור בית בהקדם.

אתם מוזמנים לפנות אליי בטלפון או בוואטסאפ במספר – 052-5536432 או להשאיר לי פרטים ואחזור אליכם בהקדם עם הפרטים הרלוונטים כדי לעזור גם לכם לחיות חיים שלווים ורגועים.