הסרת עין הרע

הסרת עין הרע בעופרת לפי הקבלה

אם אתם מרגישים חסומים אנרגטית, כלום לא הולך ונכל עקום –  ייתכן ויש עליכם עין הרע. הדרך הטובה והיעילה ביותר לשנות את המצב ולשחרר מחסומים שנוצרו בעקבות עין הרע היא הסרת עין הרע לפי הקבלה – “הסרת עין הרע בעופרת לפי הקבלה”.

אם אתם רוצים להסיר עין רעה שעשו עליכם, ולחיות חיים שלמים ללא חששות ופחדים, אנרגיות שליליות ולהנות מהכוח אינסופי של הקבלה המעשית – צרו עימי קשר ואשמח לסייע!

השאירו פרטים ואחזור אליכם

מה זו עין הרע?

עין הרע היא תולדה של קנאה המזיקה לאחר. המקנא חומד דבר מה אצל רעהו, ומכיוון שהעיניים מקושרות לחוש הראייה, החוש שנמצא הכי גבוה בגוף האדם והכי קרוב למוח – יש להן כוח פיזי ורוחני כאחד. לכן, יש כוח אמיתי ומשמעותי לעין הרע ואפילו ניתן למצוא הזכרים לעין הרע בתורה.  על פי חז”ל – “עין הרע ויצר הרע ושנאת הבריות מוציאים אדם מן העולם”.

למה דווקא עופרת?

עופרת מסמלת לפי הקבלה את ספירת ה”הוד”. לעופרת יש כוח גדול ומשמעותי בביטול והמתקת גזרות ודינים שונים שנגזרו על האדם כך שהיא נחשבת לשיטה הכי טובה שיש להסרת עין הרע מאדם. מומלץ לבצע הסרת עין הרע בעופרת לפני חגים מסוימים או מאורעות חשובים לכם, ראשי חודשים ועוד.

עין הרע סימנים

  • הסימן הראשון הוא בעיות לא הגיוניות ובלתי מוסברות שאתם חווים במהלך היום.  אם אתם נתקלים בבעיות ותקלות לא מוסברות, שאין לכם מושג למה הדבר קרה ואי לכך שום הסבר הגיוני- כמו בעיות בפרנסה שמתבטאות בהוצאות בלתי צפויות או בעיות במציאת זוגיות, בעיות עם הילדים סתם בלי סיבה ועוד. ככל הנראה יש לכם עין הרע.  
  • סימן נפוץ נוסף הוא הרגשה לא נעימה שאתם חווים ברכישת פריטים חדשים. 
  • תחושה פנימית, שאנשים מקנאים בכם בכל מקום בו תהיו.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

איך להסיר עין הרע - השלבים בטקס הסרת עין הרע בעופרת:

  • המתקשר שם חתיכות של עופרת בכלי חסין אש מיוחד.
  • ממיסים את העופרת עד שהופכת נוזלית.
  • מכינים קערת מים ומגבות ומביטים על העופרת המומסת (לפי הקבלה העין הרעה נמשכת לעופרת).
  • מברכים את הפסוקים הרלוונטיים להסרת עין הרע ומסובבים את קערת העופרת מסביב לראש.
  • מרוקנים את העופרת לתוך קערת המים ומאזינים היטב לרעש הפצפוץ.
  • בשלב הזה המטפל רונן דדוש רואה בקערה דמויות ועיניים שמאפשרות לו לדעת דבר אחד – מי הטיל על המטופל עין רעה.

איך מוציאים עין הרע?


רוכשים עופרת (ניתן למצוא אותה בחנויות תבלינים רבות תחת השם “רצץ” או “רסס”) ושמים מינימום 5 חתיכות בכלי מתכת או בקופסת שימורים ישנה.

ממיסים את העופרת באמצעות הרתחה עד שהיא נהיית נוזלית. בו זמנית מכינים קערת מים ומגבות ומביטים על העופרת המומסת. לפי הקבלה העין הרעה נמשכת לעופרת.

אומרים תפילה ולחש נגד עין הרע ומסובבים את קערת העופרת 3 פעמים מסביב לראש.

מרוקנים את העופרת לתוך קערת המים ומאזינים היטב לרעש הפצפוץ. הכלל אומר שככל שהרעש חלש יותר כך נחלש כוחה של עין הרע . בשלב הזה המטפל רואה בקערה דמויות ועיניים שמאפשרות לו לדעת דבר אחד – מי הטיל על המטופל עין רעה.

מניחים את קערת העופרת מתחת למזרון/כרית ולאחר שלושה ימים חוזרים על השלבים 1-4. לאחר מכן זורקים את העופרת לים או קוברים באדמה.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

למה לשים לב?

בעת הסרת עין הרע באמצעות עופרת יש לשים לב לשני דברים :

אין לקרב את העופרת החמה לגוף מחמת כוויות.

אין להריח את העופרת החמה כי היא פולטת גזים רעילים. לכן מומלץ לבצע את הפעולה כאשר חלונות הבית פתוחים לרווחה.

כמו כן, יש כאלו שמורחים את המים שנשארו בקערה לאחר שנפטרו מהעופרת על הגוף למזל טוב. חשוב לזכור שהעופרת מפרישה חומרים שאינם טובים לאדם ואף רעילים, כך שמומלץ לא לעשות זאת.

הסרת עין הרע בעזרת המטפל האנרגטי רונן דדוש

מרגישים שיש לכם עין הרע? המתקשר רונן דדוש מזמין אתכם להסרת עין הרע על פי הקבלה המעשית, כך תוכלו לנפץ אץ המזל הרע ולקבל שפע לחייכם.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

Open chat
💬 אני כאן בשבילכם גם בוואטסאפ
היי זה רונן 👋
איך אפשר לעזור?